Thursday, October 30, 2008

Best picture hosting

Sometime we have so many pictures that we want to save but our data storage has not sufficient so we have to save the pictures at the other device but sometime we also do not more device to save our pictures.But you do not have to worry about this at the moment because you can save your picture at picture hosting or photo hosting for free. picture hosting or photo hosting is place to save your pictures online without have to pay. There are many picture hosting or photo hosting that you can find on the internet but most of them is not free. I have site that provide free picture hosting or photo hosting that you can use to save your pictures without have to pay and you can host your pict with unlimited data.

I use that site to host my several pictures because at the other place I have reach the limit.to save your image or photos for free you can visit pict dot com and you can upload the photos or images as much as you want. So if you want to save your photos or images you can visit that site. So what are you waiting for?

1 comments:

woody green said...

saya tertarik untuk membeli dua blogspot anda. kemarin saya hubungi lewat email belum dijawab. anda menawarkan 20$ untuk dua blog, saya setuju tapi saya memakai transfer BCA krn belum ada uang di paypal. harap hubungi saya di worldgreatestpeople [at] gmail.com. saya harap kurs tetap seperti semula [ 1$= Rp. 8.500 ]. Harap saya dibantu karena saya sangat perlu domain PR3 untuk saat ini. Terimakasih.

nb: mohon hubungi saya untuk konfirmasi harga dan detail pembayaran.

salam,
Herliando